eyes ears & manes


Vad fina hästar är ändå. Allt på dem är lite lagom magiskt, tycker jag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

DU ÄR JU GRYM PÅ ATT FOTA!

Själv plåtar jag en del också men mina bilder blir inte SÅ bra!
Fortsätt med det du håller på med och du kommer blir STOR!

Evelina sa...

skulle du kunna berätta lite om hur du redigerar & lite tips om både foto & redigering? skulle bli jätte glad! :)

Fotograf Karin Lindberg sa...

ANONYM: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :D

Elin sa...

Jättefina bilder, du har verkligen begåvning! Hästarna ser ut att vara på väg ut från skärmen! :D <3

Maria sa...

Helt underbara bilder! Du får komma och fota lite i Karlstad tycker jag :P

Julia sa...

Duktig Silla!

Julia (tidigare anonym) sa...

Jag har själv en Canon Eos 400D och ett Tamron telezoom objektiv (70-300).
Men mina bilder blir väldigt "korniga"..
Skulle du kunna ge lite tips när det gäller att plåta och redigera? Hade hjälpt mycket.
Vill se mer bilder! Älskar din blogg.

Evelina sa...

har du slutat blogga?

Kollar din blogg flera gånger i veckan men det dyker aldrig upp något nytt inlägg..

Skicka en kommentar