stuteri mw

Åh sommarminnen! I hur många år som helst har jag och mina systrar samt kompisar åkt till Stuteri MW någon vecka på sommaren. Här kommer diverse bilder därifrån - kanske inte de vackraste, eller mest fotografiskt korrekta; men mysiga!



Det vimlar av hundar där; de verkar aldrig ta slut! Och det gör absolut ingenting, de är världens goaste.



Jag 2008, med världens mysigaste Sammy. Goare ponny får man leta efter!
Bilden har givetvis inte jag tagit, utan pappa. Alla andra har dock mitt fina finger knäppt :-)


Fina Verona's Gershwin.



Vimlar gör det av föl också. Sockersöta sådana!




Gershwin och überduktiga Sofie.


Senaste året vi var där hade vi med oss Black Ingvar! Han tyckte det var okej, men hade för vana att gnägga ovanligt mycket vilket var på gränsen att det resulterade med tinitus så fort man skulle in i hans stall.


Ett år fick jag rida Duschesse - ganska svårriden enligt mig, men en riktig pärla!

Och så är det helt sjukt vackert också.

1 kommentarer:

Martina sa...

Helt underbara bilder! Vilka färger! Om jag gifter mig, slår jag en pling ;)

Skicka en kommentar